نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ترک یوونتوس؛ تصمیمی اشتباه از سوی پائولو دیبالا

ترک یوونتوس؛ تصمیمی اشتباه از سوی پائولو دیبالا

 

در روزهایی که سنگینی بار شایعاتِ مرتبط با خروجی‌های یوونتوس بر شانه‌های بازیکنانی نظیر گونزالو هیگواین نشسته است، نگرانی‌ها از رسیدن پیشنهادات احتمالی بعد از رقابت‌های جام‌جهانی روسیه برای جذب پائولو دیبالا و وسوسه شدن او، یکی از دغدغه‌های این روزهای طرفداران بیانکونری است.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport در هیمن رابطه به سراغ جوزپه لَکینی مربی سابق پائولو دیبالا در پالرمو رفته و نظر او را در این خصوص جویا شده است.

 

 

لَکینی در این گفتگوی کوتاه با اشاره به آینده شاگردِ سابقش در یوونتوس خاطرنشان کرده است:

 

این بسیار خوب است که در یونتوس همه خواهان ماندن پائولو هستند. به عقیده من ماندنِ دیبالا در یووه حتی با فرض رسیدن پیشنهادات مختلف بعد از رقابت‌های جام‌جهانی، بهترین تصمیمی است که او می‌تواند بگیرد. یک سال دیگر ماندنِ دیبالا در یووه می‌تواند از یکسو روند پیشرفت و بلوغ فوتبالی‌اش را استمرار بخشد و از طرفی دیگر پیشنهادات بزرگ‌تری در آینده برایش فراهم کند.

 

گفتنی است به‌په لَکینی که هم‌اکنون سرمربی ساسوئولو است، به مدت دو سال در باشگاه پالرمو و در رقابت‌های فوتبال سری B و A، به عنوان سرمربی در کنار پائولو دیبالا بوده است. در ماه‌های اخیر همواره شایعاتی در خصوص تمایل اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برای انتقال ستاره آرژانتینی بیانکونری به این باشگاه‌ها در رسانه‌ها شنیده می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: